luni, 1 iunie 2009

Andra

Merita sa.i dedic acest post nu?:)
Poi...
Esti una dintre cele mai bune prietene ale mele,esti cea care intotdeauna imi este alaturi.
-Ai un par de milioane:X
-Itsi ajutsi prietenii
-Faci bratari :)
-Vi la scoala cu un zambet
-Pleci de la scoala cu acelasi zambet
-Esti amuzanta
-Imi place mama ta:))
Esti cea:
Cu care rad
Careia ii spun problemele mele
Cu care intotdeauna problemele par mai usoare
Care imi da putere sa trec peste ele
Care nu conteaza daca se imbraca bine,daca are bani,daca are o vila,conteaza numai ca este prietena mea si un om deosebit
O persoana speciala,pe care-pun pariu-ca multsi si.ar dori.o ca prietena.
Esti tu,Andra,prietena mea care trece a8a si care va fi de dimineatsa cu mine.
Esti tu,prietena si sora.


Te iubesc si vei ramane mereu mai mult decat o simpla prietena.


Pentru Andra,coraline,bubble gum,Dada,
Itsi multsumesc ca te.am cunoscut!

2 comentarii:

  1. te iubesk femeie,cola,cea mai tare,una dintre cele mai bune prietene de ale mele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! si da! it;s a hard life! buna alegere! tre sa iti aduc albumu.da merci mah.mi-ai luminat ziua.te iubesc! mult!!!!!!!!!! cola+coraline za best friends ever


    right?:X:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. e tare ...
    dedicatie pt andra::D:D
    :X:X

    RăspundețiȘtergere