miercuri, 24 iunie 2009

Iubire adevarata:Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn

PREFATA

"Nu ma gandisem niciodata prea mult la felul in care voi muri-desi am avut destule motive in ultimele cateva luni-dar,chiar daca m-as fi gandit,nu mi-as fi imaginat ca voi muri in felul acesta.
M-am holbat fara suflare in celalalt capat al camerei,in ochii negri ai vanatorului,iar el mi-a intors o privire placuta.
Cu siguranta,era un mod frumos de a muri,in locul altcuiva,in locul unei persoane iubite.Chiar nobil.Asta ar trebui sa conteze.
Stiam ca,daca nu m-as fi mutat in Forks,n-as fi fost in pericol de moarte acum.Dar,oricat de ingrozita eram,nu puteam sa regret decizia luata.Cand viata iti ofera un vis care iti intrece de departe orice asteptari,nu e de bun-simt sa jelesti atunci cand se sfarseste.
Vanatorul zambea prietenos in timp ce se indrepta spre mine sa ma ucida."


(Amurg-Stephenie Meyer)




"Unii spun ca lumea va sfarsi in flacari,
Altii spun ca in gheata.
Din ce-am gustat eu din dorinta,
Ii cred pe cei ce spun de flacari.
Dar daca ar fi sa pier de doua ori,
Ca sa spun ca pentru distrugere
E la fel de buna si gheata
Si as fi suficienta." Robert Frost


(Eclipsa-Stephenie Meyer)


edward cullen Pictures, Images and Photos


edward cullen Pictures, Images and Photos





Prom Scene Pictures, Images and Photos

"Aceste patimi oarbe n-au norocul
Sa tina mult:ca pulberea,ca focul,
Se mituie la-intaia sarutare
Si adesea au o jalnica urmare.

Romeo si Julita,Actul al2-lea,scena 6-a



(Luna noua-Stephenie Meyer)


jasper cullen Pictures, Images and Photos


Charlie Swan and Billy Black Pictures, Images and Photos


Spidermonkey Pictures, Images and Photos


Twilight - Iron Wine - Flightless Bird American Mouth


Un comentariu:

  1. SUPERB!
    Edward, Jasper, Jacob, Bella...
    totzi sunt SUPERBI!
    <333. [8->]
    si postarea asta e si mai SUPERBA! =]]

    RăspundețiȘtergere