marți, 16 iunie 2009

Ce titlu as putea sa pun?

Stau aici intinsa pe pat cu laptopul in brate ascultand Sick Puppies-War.
Uneori am impresia ca voi ramane singura o eternitate.
Pentru ca asa sunt eu facuta.Facuta sa fiu singura pe vecie.
Uneori am impresia ca niciun baiat nu ma iubeste,niciun om nu ma ajuta,nimeni nu se uita la mine.
E groaznic sa fi singur pe lume,fara niciun pic de dragoste.
Cred ca dragostea este foarte importanta intr.o relatsie.Intre cine o fi ea,intre parintsi si copii,intre iubitsi,soti,fratsi,amici.
Nu prea pot sa imi dau seama ce simt acum.Niciodata nu mi.am putut da seama.
Stiti,asta e enervant.
Iubesc,sunt sigura de asta.Dar nu imi pot da seama cat de mult.
Pe totsi prietenii mei i.am iubit nespus de mult[cel putsin asa credeam]si m.am implicat foarte mult in fiecare relatsie.
Dar ei nu.De ce baietsii sunt asa?
M.am despartit de ei dar nu le.a pasat.
Singura persoana care a plans am fost eu.
Si ma intreb.De ce am plans?Pentru ce am plans?
Am plans pentru toate momentele frumoase petrecute impreuna si pentru ce am pierdut.Am plans pentru ca te.am pierdut pe tine.Am plans pentru ca te.am iubit si am crezut ca si tu ma iubesti.
Dar astea sunt adevaratele motive?
Am fost crescuta sa fiu buna si blanda,respectoasa,mereu la locul meu.
De ce asa?Romanii si mai ales baietsii nu sunt asa.
Bine,eu nu sunt baiat.
Dar totusi.
La ce bun sa fi un inger daca toata lumea te calca in picioare?
Viatsa asta e de cacat si a devenit din ce in ce mai grea.
Mai ales pentru copii.
Nu zic,uneori e chiar frumoasa.Atunci cand castig,cand alerg,cand rad alaturi de prieteni,cand e soare si totul pare perfect.
Dar sunt foarte multe lucruri rele ca banii,bolile de care nu potsi uita nici in momentele frumoase.
Duc o viatsa dragutsa...dar e foarte mult de muncit.Muzica e foarte buna si frumoasa si te ajuta in viatsa..dar unde mai e copilaria?
Nimeni nu tsine cont de ea.








Sick Puppies - War

Un comentariu: