joi, 25 iunie 2009

Cel mai enervant lucru.

Stitsi care e cel mai enervant lucru?
Sa nu itsi potsi opri lacrimile.
Si eu nu pot.


Dintotdeauna mi.am dorit sa pot si eu sa ma stapanesc,sa nu dau dovada de lasitate si sa nu arat ca sunt slaba.Dar de fiecare data,nu m.am putut tsine de cuvant.

Mi.am calcat pe promisiune si mi.am lasat lacrimile sa curga in voia lor.De ce sa ma mai chinui?Nu pot sa le opresc.Daca vor sa curga,nu se vor putea opri.Tot timpul fac NUMAI ce vor ele.

Si au momentele lor.Cand sunt ranita,suparata,dezamagita.Intotdeauna arat ca o proasta cu ochii rosi si cu rimelul curs.De ce nu ma pot stapani?


Poate ca eu CHIAR sunt lasa si slaba.Si nu pot sa ma schimb.Chiar daca vreau.


daniel powter - bad day
Asculta mai multe audio Muzica

Un comentariu:

  1. nici eu nu prea pot...dar uneori e mai bn sa plangi...chiar daca nu merita cel pentru care plangi...e mai bn pt ca te descarci..
    pup

    RăspundețiȘtergere