joi, 11 iunie 2009

Pian

Pianul este viatsa mea.Sunt in Enescu si majoritatea timpului de acasa mi.l petrec cantand la pian.Vreau sa fac o cariera din asta,dar am si eu o intrebare:Chiar merita sa itsi strici Biata Copilarie pt. ca sa ajungi cineva cand vei fi mare?Adica,tote orele de joaca sa se duca pe studiatul la pian.
Oh,si cate emotsii,concursuri,auditsii,examene,piese,ore de studiu,Bach,Handel,Haydn etc. etc.
Imi place viatsa asta,chiar datorita atator premii si impliniri pe care le.am avut.Dar totusi...?Merita sa itsi sacrifici copilaria,cea mai frumoasa parte a vietsii?
Asta este viatsa mea,si va trebui sa o traiesc in continuare asa.

glitter-graphics.com

Un comentariu:

  1. da merita.cel mai frumos lucru al vietii este sa iti petreci copilaria creind muzica prin muzica.cel putin eu,nu vad cum mi`as fi petrecut copilaria altfel.sunt dedicata cu totul pianului.a nu`ti dedica viata si coplilaria lui,inseamna inegistenta iubirii fata de el.mai precis,nu e viata ta...

    RăspundețiȘtergere