joi, 11 iunie 2009

O zi aproape perfecta

Azi,penultima zi de scoala,nu am facut scoala.Si ce ne.am gandit noi?Hai sa mergem in Herastrau.
Zis si facut,eu,niki,ms,florin,alex,ioana,una de la a5a,diana si andreea am plecat pe la 13.30 inspre parc.Si usor,usor cu troleu` si cu 41 am ajuns noi in Herastrau.
Am inceput prin a ne face poza,prin a bea apa[ce altceva era de facut pe o caldura atat de mare?!].
Ca sa nu o mai lungesc.
Dupa ore si kilometrii intregi am ajuns sa ne ratacim.
Mare panica pe Alex care injura de mama,de tata si de tot neamu` pe totsi care ii stateau in cale.
Ca sa ne mai calmam,am gasit un omulets care vindea pufuletsi si apa plata.Ok,va imprumut!!!
Cu ajutorul lui ines[pe care o iubim cu totsii ca ne.a scos din padurea numita "Herastrau"]am ajuns la o cale,numita ferata.Dar a aparut inca o problema.Trebuia sa trecem pe pod deasupra caii ferate si aveam,ca de obicei,rau de inaltsime!
Ok,am trecut si de pod.
Cu picioarele facute varza si terminatsi de caldura,am gasit o soparla.Nikita[era logic]a luat.o!!!
Asa...Suna telefonul lui Ines.
Erau cei de la B.Cica sa ne intalnim.
Of doamnee...si iar ca sa nu ma lungesc,am fost alergate de un caine turbat si ne.am urcat pe o banca ca sa nu ajunga la noi.
Apoi am starns bani impreuna si ne.am luat vata de zahar roz si sucuri cu ciresi cu ghiatsa care itsi facea limba rosie.
Apoi ne.am despartsit.Eu cu Niki si Mara si Anca si Alex.Si restu` au luat.o cu 41.Noi ne.am dus spre scoala.
Asa ca,in statsia lui 20 Nikita a stat pe linia de tramvai.
Ma rg...am ajuns cu 300 si pe jos[toata Calea Victoriei].
Am ajuns la scoala si am baut o gramada de apa.Si l.am vazut pe Jona:)).
Dar...asta nu schimba cu nimic faptu` ca Tudor se muta de la noi de la scoala.



Whistle for the choir-The Fratellis
Asculta mai multe audio Muzica

Un comentariu:

  1. da maiiii.. si eu va iubescc >:D< ..
    [p.s. tudor nu se muta. :)) cel putin asa stiu]
    :*:* si t iubescc si p tne zapacitoo :*
    alex injura de tot neamu' plus neamu' lu florin deci t rog.. :* :))

    RăspundețiȘtergere