sâmbătă, 13 iunie 2009

Ultima zi de scoala

Deci...ieri a fost ultima zi de scoala.
Va rooog...am luat premiu` 2 :>:)).Si deci..NU imi place sa ma laud[de parca asta ar fi o lauda].
Asa...ma rog..si cum ne ies noua petrecerile..dpa 30 de minute am plecat.
Dar intre timp am jucat adevar sau provocare:D
Nu pot sa spun ce distractiv a fost sa facem farse la telefon despre intrebari de la radio si promotsia de 100 de sticle de nestea.
In parc a fost chiar draguts.Am vorbit cu tudor prin mesaje,am mancat corcoduse[oribiiiiiil!!!]...si am vazut un tip chiar draguts care juca basket.
Binentsles,Diana a inceput sa il intrebe cum il cheama si catsi ani are.S.a dovedit a fi Razvan in varsta de 24 de ani :-".
Am plecat si am savurat ultima inghetsata si am intrat in scoala unde am mai stat putsin.
Cam atat pentru ultma zi de scoala.

Un comentariu: