miercuri, 10 iunie 2009

Edward Cullen

Cam toata lumea are ceva cu Rob Pattinson si nu neaparat cu el,ci cu "inimaginabilul vampir",Edward Cullen.
De cand am citit prima carte,"Amurg",toate fetele parca ma asalteaza cu intrebari gen "Nu e genial?","Ai citit cartea a2a?","Tu nu astepti filmul 2?",si astea.s doar o parte.
Dupa prima carte,am citit si "luna noua" si "eclipsa".Si da,astept cu nerabdare si "Zori de zi"[care am auzit ca va aparea pe 12 iunie][si azi e 10:>]si al2lea film,"luna noua".
Recunosc,am avut si eu obsesia mea.Chiar este frumos,si nu zic ca nu e asa.Dar daca stiu ca nu ma voi putea intalni niciodata cu el,ce rost mai are sa fac atata caz pentru...un actor?
O sa ma credetsi nebuna...dar,mi.am asumat un risc.

glitter-graphics.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu