luni, 22 iunie 2009

Rise,keep on risin`...

Mda..deci da,ieri am mers in Plaza cu Clara:>
La inceput am intrat in sala la filmu "Munca-i un travaliu" si am asteptat-o si pe Clara sa ajunga.Am mancat popcorn si am baut Cola:> si am ras si Clara era sa cada pe scari.Ma rog,trecem peste:))
Ne ducem noi sa mancam la Mc.Am mancat O GRAMADA!!!
Apoi mi.am luat niste cercei si un jurnal de la Diverta si un Nestea ca tot omu :)).
Asa..apoi am mers sa ne luam ciocolata calda.
Am intrat in Zara.Am intrat in Meli Melo.
Clara si.a luat un colier:>
Ma rog..Dupa ce ne.am mai hlobat prin vitrinele de la niste magazine am hotarat sa plecam.
Am luat 41 si Clara a coborat la Crangasi.


Imi iubesc cerceii mei noi!!!>:D<

Un comentariu:

  1. ce pot zice...interesant.....
    41:Xdeci e genial tramvaiul:Xdoamne...iubesc tramvaiul 41:X

    RăspundețiȘtergere