joi, 18 iunie 2009

Gimnastica e buna!

Stitsi ce?Gimnastica e buna.
Itsi lasa timp de gandit.
In timp ce faci un exercitsiu d`ala greu,de te lasa fara suflare,te potsi gandi la problemele tale.
Si m.am gandit.Nu am ajuns la nicio concluzie..dar..
Am putut sa ma gandesc la cat de mincinos esti,la cat de idiot si nesimtsit ai putut sa fi.
Cum tsi.ai batut joc de mine.
Dar sti ce?Nu ma mai intereseaza.Nu am chef sa ocup memoria blogului cu problemele mele.
M.am schimbat.Imi voi alege prietenii mai greu.
Sunt alta persoana.Nu mai am incredere in tine.
Sti...te urasc.
Te urasc pentru ca mai facut sa sufar.
Si de asta itsi spun atat:Du.te dracu!




Cu dedicatsie,Cola

2 comentarii:

  1. bravo!
    si`o merita.
    potzi sa mai zici o data.
    cum spuneam si pe mess:
    "frumos. scurt si la obiect"
    uita de mitocanii de genu` asta.
    si stai linistita ca stii ca ai prieteni care o sa fie alaturi de tine mereu!
    lov` you girl<333.

    RăspundețiȘtergere
  2. interesant........foarte interesant....buna faza cu ,,Si de asta itsi spun atat:Du.te dracu,,....chiar tare rau.....:))serios=))

    RăspundețiȘtergere