sâmbătă, 30 mai 2009

Conversatsie cu Dunhill :))

Cola: da.mi si mie o idee...desp c pot scrie p blog?
Cola: :s
Dunhill: si eu am nevoie de una..nu am mai scris de mult timp..
Cola: stiu si eu vreau sa scriu
Cola: da frateee ma enerveaza k nu am idei
Cola: :-w
Dunhill: nici eu..si chiar vreau sa scriu..
Cola: hmm...
Cola: trebuie sa fac o conversatsie p mess
Cola: si sa o pun pe blog
Cola: :))
Dunhill: :))
Dunhill: geniala ideea
Cola: da mai e o problema
Cola: :))
Cola: cu cine si depsre ce
Cola: :))
Dunhill: :)) pai asta e si farmecu` sub si pers
Cola: ce ai vrut sa zici prin "sub si pers"
Dunhill: subiectul si persoana
Cola: a :))
Cola: poi
Cola: subiect
Cola: :-s
Dunhill: :-??
Cola: as putea sa scrie o conv cu tibne
Cola: tine*
Dunhill: despre ce? :>
Cola: :))
Cola: eu am gasit pers u sub
Cola: :))
Cola: :))
Dunhill: ma omori. dupa ora 8 eu nu mai gandesc :))
Cola: o si e trecut
Cola: :))
Dunhill: :))
Cola: poi nu stiu desp ce am putea scrie
Dunhill: :-??
Cola: da treb sa venim cu o ideee
Cola: :))
Dunhill: :))
Cola: hmm...
Cola: am putea sa scrie desp...
Cola: ploaie,tutun,scoala,,mess,
Dunhill =)) cat de subtil :))
Cola: gasesti u ceva mai bun?
Cola: :))
Dunhill: pai da hai sa punem coversatzia asta de cand ne chinuim noi sa gasim subiect:> >:)
Cola: :))
Cola: da e o idee buna
Cola: :))
Cola: =))
Cola: vrei?
Cola: :>
Cola: :))
Dunhill: da =))
Dunhill: dar punem si partea aia in care i`am citat p`aia? :)):-s
Cola: :))
Cola: nu cred
Cola: cum vrei
Cola: :-s
Dunhill: ok..mai bine nu..ca ma cunosc si imi iau dreaq bataie dar potzi sa pui ce am zis acum =))
Dunhill: :-s
Dunhill: dar vreau si emoticoane`le :>
Cola: sa vad cum le pun
Cola: pe acolo :))
Dunhill: :))
Cola: editez
Dunhill: cum vrei sa apari la nume?
Cola: cola?
Dunhill: oki
Dunhill: eu Dunhill, daca se poate:)):>
Cola: ok
Cola: in 5 min
Dunhill: hai la treaba >:)



Tsin totusi sa mentsionez ca:
-Ne.am chinuit enorm.
-Cum a zis Dunhill,conversatsia a fost cenzurata pt. k a citat pe cineva:))
-Si eu te iubesc >:D<

2 comentarii: