miercuri, 7 iulie 2010

Era doar povestea lor,povestea unei iubiri interzise,asa cum imi place s`o numesc.Era povestea unui trio nefericit,un triunghi format din fata,baiat si tatal baiatului. Acum stiti despre ce vorbesc?
Este povestea mea si a celui pe care il iubesc.O poveste care a inceput intr`o zi de 12 ianuarie,am pasit in aceasta relatie fara ca dragostea pe care o simteam pentru el sa fie reciproca.Nu mi`am pus prea multe sperante si idei de viitor,dar uite`ma acum dupa aproape 6 luni de trait,efectiv,cu el,facand totul impreuna cu el,avand momente nefericite si enorme de multe fericite,care se petreceau zi de zi.Inainte ziceam 15 ani=sex,tigari si bautura. Pe ultimile doua le "abordasem" deja si nu imi trebuia mare pregatire ca sa o pot "aborda" si pe prima,imi trebuia doar un baiat.Si uite ca s`a ivit.Dar acum,el m`a ajutat sa inteleg toate fazele astea cu unirea trupurilor.Iar de acum inainte,sper ca este constient ca ii apartin pe deplin.
create avatar
Create avatar

2 comentarii: