sâmbătă, 31 iulie 2010

Esti trist si te simti singur,fara niciun pic de dragoste din partea anumitor persoane.Te simti singur,desi sti ca ai prieteni alaturi.Sau nu ai?E greu de zis.N`am fost niciodata intr`o situatie cu adevarat nasoala ca sa stiu care dintre ei mai raman "acolo" in momentele alea.
Oamenii comenteaza cand vad ca ai mai multi prieteni.Dar mie imi place sa am mai multi prieteni caci cu fiecare in parte pot vorbi anumite chestii,fiecare ma poate ajuta intr`o problema diferit.
De abia astept sa plec marti,vreau sa plec de aici si scap pt. 3 saptamani de aceasta tara pe care o detest.Plec si ma bronzez,si ma distrez,si rad cat de mult voi putea.
Si stau sa ma intreb...oare e bine ca ma mai duc si acolo,la Timisoara?Ii va lasa oare vreo impresie data de 20 august?Dupa cate am vazut azi,nu cred ca va avea o reactie prea placuta.Si ma doare.
Am nevoie de prieteni in momentele astea,deci Vivi,la ce ora ne vedem maine? :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu