miercuri, 30 iunie 2010

Paai...
Aseara am cedat.E mult prea mult pentru mine.M`am inchis in dormitor,pretinzand ca dorm,am stins lumina si am dat drumul lacrimilor sa curga in voia lor.Perna mea cred ca e satula de atatea lacrimi din ultimul timp.Baai deci o data eram si eu fericita ca am un prieten,ca il iubesc si ca am reusit sa`l fac si pe el sa ma iubeasca si,binenteles,ca de obicei trebuie sa se strice totu` si sa se bage taicasu`.Si eu ziceam ca e mai mult decat pot duce. Eh,uite ca acum nu mai sunt deloc fericita si poate e mai bine.Sper sa nu revin la "starea dinainte de el".Ar fi tragic.Atat pentru mine,cat si pentru prietenii mei.Probabil ca voi mai scrie aici dupa ce ma intalnesc cu taicasu` maine sau poimaine,daca binevoieste sa`mi dea un telefon.
Si,pana la urma,povestea tot nu a terminat`o...

2 comentarii: