duminică, 11 iulie 2010

"Ati patit si voi ce am patit eu astazi?Eram incantat,caci imi vedeam iubita dupa o lunga perioada de timp de asteptare si suferinta.Am plecat fericit de acasa,pregatit cu un trandafir rosu pentru momentul revederii.Dar acel moment mult asteptat nu a fost asa cum mi`am imaginat,pur si simplu m`am intalnit cu o roscata.Am privit`o mai bine,chinuindu`ma sa`mi dau seama cine era acea fata care incerca cu orice chip sa ma sarute.Si am realizat:era prietena mea.
Ati fost si voi pusi in situatia ca prietena voastra sa se vopseasca o culoare total diferita de cea initiala iar tu,baiatul,prietenul,sa fi nevoit sa`i spui cat de bine ii sta cu acea culoare?Ei bine daca nu,ati pierdut un pas foarte important din aceasta viata.Caci eu am fost in aceasta situatie,si prietena mea inca mai crede ca ii sta bine cu parul roscat."

Binenteles,asta este imaginatia mea de "prietena roscata".
create avatar
Create avatar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu