miercuri, 30 decembrie 2009

Sunt calma.
Am facut o baie calda,am baut un ceai-de asemenea,cald-si acum ascult Behind Blue Eyes-Limp Bizkit.Astept sa se incheie acest an obositor si sa incep unul care,sper eu,va fi mai bun.Nu mai sunt acea persoana care eram in 2008.S`au intamplat multe lucruri coplesitoare anul acesta:mi`au murit bunicii,a murit Michael Jackson,am inceput sa fumez,m`am taiat,m`am certat cu parintii,am chiulit,am lasat sa treaca timpul pe langa mine fara sa savurez/traiesc momentul.
M`am si distrat alaturi de Cristina,Ana si Teo care mi`au oferit o luna de vara frumoasa,alaturi de cei care au fost la ziua mea si de cei langa care m`am imbatat.Chiar si Jona mi`a oferit un moment frumos prin acel sarut care pentru mine a insemnat foarte mult si de aceea ii multumesc.Am trait,de asemenea,momente frumoase alaturi de Larisa si chiar imi pare rau pentru certurile noastre adolescentine.Am petrecut si alaturi de Clara,fata pe care o iubesc atat de mult.Tot momente frumoase am petrecut si cu Andra,persoana careia ii sunt super recunoscatoare ca m`a invatat sa merg pe bicicleta si cu care am dormit intr`un pat de o singura persoana.Ii multumesc si lui Ingrid,Amaliei si Alexei pentru ca m`au ascultat atunci cand am avut ceva de spus.Ii multumesc si Dianei,Hibridei mele,pe care nu am reusit sa o cunosc fata in fata nici anul acesta,dar care ma cunoaste atat de bine.Ii multumesc,de asemenea,si Valentinei pentru ziua in care am mers in Cismigiu si l`am cunoscut pe Capusa.Sunt fericita ca am cunoscut o persoana asa speciala ca Sabina.Va iubesc.
Continui sa sper.Sa sper la un an mai bun,privesc anul 2010 ca anul in care ma voi schimba in bine,nu voi mai fuma,nu voi mai chiuli,nu voi mai lua note proasta,imi voi asculta parintii,nu voi mai pune la suflet toate prostiile copilaresti.
Continui sa ma rog la Dumnezeu sa imi tina persoanele pe care le iubesc(si pe care le`am mentionat mai sus) sanatoase si in viata.Pentru ca fara ele nu as putea trece peste toate problemele mele.
Ma rog si pentru un an bun de pian,ma rog sa`mi dea rabdare si intelepciune,ca sa pot studia asa cum trebuie la pian si sa imi indeplinesc visul de a intra la Conservator si sa il multumesc pe bunicul meu si sa zambeasca de acolo de sus,de unde este.
Sper,de asemenea,sa ne mutam intr`o casa mare si spatioasa,sa`mi iau un caine pufos si dragut alaturi de care sa`mi petrec momentele depresive din viata.
Sper ca tot ce s`a intamplat rau in 2009 sa se uite si sa trecem impreuna peste.Sper ca acest an care va veni sa nu aduca cutremure,gauri negre:)),note proaste,esecuri,pierderi si altele.
Sper ca prietenii mei sa ramana langa mine si mai departe si sa`mi ierte micile iesiri adolescentine.Sper sa ma accepte asa cum sunt si sa nu imi reproseze ca nu sunt asa cum vor ei.
Sper ca mama sa ma vada fiica aceea pe care si`o doreste si ,de asemenea,sper sa devin acea fiica pe care o vrea.
Sper ca in 2010 sa`mi intalnesc iubirea si sa`i pot oferi dragostea pe care o am in suflet.
Sper sa fiu sanatoasa si fericita.
Anule 2010,vino cu vesti bune!

2 comentarii:

  1. " .Sunt fericita ca am cunoscut o persoana asa speciala ca Sabina. "

    e vorba de mine:D ? pentru ca daca da,[si chiar daca nu:-j eu tot..] te iubeeesc mult:x


    La muuulti aaaani :x

    RăspundețiȘtergere
  2. ce postare optimista fatza de cea de mai jos:))
    mi`e asa de dor de Capusa,si de tine,si mi`e frica de anul asta:-ss.
    Presimt ca n`o sa fie unul prea bun,dar ma descurc eu:-j,:)).

    RăspundețiȘtergere