sâmbătă, 12 decembrie 2009

Draga Mos Craciun,
Stiu ca anul acesta nu am fost cum am promis sa fiu.Stiu ca am fost nesimtita,rea,neascultatoare,influentabila,neprietenoasa.A fost cel mai rau an din viata mea.Am si fumat,am si baut,m-am si taiat pentru cineva care nu merita toate astea,mi-a murit si bunicul,bunica e in coma,notele mele nu mai sunt cum au fost odata,nu voi trece la matematica din cauza nenorocitului acela de profesor,de baieti nu prea am avut parte,de 2 ani a ramas aceeasi iubire care pare sa nu se sfarseasca niciodata.
Dar totusi,draga Mos Craciun,te rog sa ma ierti pentru toate greselile care le-am facut din cauza prostiei adolescentine.M-am lasat influentata de cei din jur mult prea usor si nu m-am oprit cand trebuia.
Promit sa nu ma mai tai,promit sa nu beau,sa nu mai fumez,sa nu il mai iubesc atat de mult si sa ma consum si sa sufar pentru el.Promit,de asemenea,sa studiez mai mult la pian,sa invat mai mult la matematica,chimie,geografie si teorie muzicala.Promit sa fiu mai ascultatoare,mai maleabila,mai fericita.Promit sa nu mai dezamagesc pe nimeni si,de asemenea,sa nu mai jignesc pe nimeni.Promit sa nu mai imi pese.Promit sa ma schimb pentru cei care vor asta.Promit sa respect tot ce am promis in aceasta scrisoare,draga Mos Craciun.
In schimb,insa,imi doresc cateva lucruri,unele mai usor de indeplinit si unele mai grele:
*In primul rand,as dori sa fie toata familia si toti prietenii mei sanatosi,sa aiba parte de noroc si de bucurii.
*Mi-as dori,apoi,un caine dragut si pufos,pe care nu il voi primi niciodata din cauza parintilor.
*Mi-as dori o placa de intins parul,desi parul meu este foarte drept.
*Mi-as dori sa ma intalnesc cu hibrida mea si sa o imbratisez.
*Mi-as dori sa pot face orice baiat sa ma placa pentru ceea ce sunt,nu pentru cum arat.
*Mi-as dori o pereche de vansi si o pereche de conversi verzi,turcoaz sau galbeni.
*Mi-as dori cateva albume de la "Muzica"-cel pe care il vizitam in continuu anul trecut cu colegii- ale formatiilor:Green Day,Linkin Park,System of a Down,Guns`n Roses,Placebo s.a.m.d.
*Mi-as dori,de asemenea,un mp4 sau un ipod hiper performant si un mobil mai prezentabil.
*Mi-as dori sa ma iubeasca prietenii mei,asa cum ii iubesc eu.
*Mi-as dori sa primesc cateva tricouri/bluze noi.
*Mi-as dori un nou creion negru de ochi,deoarece al meu este pe terminate.
*Mi-as dori sa iau 10 la examenul de pian din ianuarie.
*Mi-as dori ca macar jumate din ce imi doresc,sa se indeplineasca.
Draga Mos Craciun,te rog sa ti cont si de mine anul acesta,sa te gandesti ca sunt doar un copil de 13 anisori,care este atat de prost incat daca imi spune cineva ca si-a luat un televizor color,intreb ce culoare.
Draga Mosule,tine cont de mine si adu-mi ce imi doresc,pentru ca am terminat cu o nota umoristica aceasta postare.
Multumesc.

2 comentarii: