sâmbătă, 5 decembrie 2009

Cea mai buna prietena

Am sa-ti dedic aceasta postare,draga cea mai buna prietena a mea.
As vrea sa va explic ce inseamna pentru mine cea mai buna prietena:
-este cea care ti-a fost negresit alaturi,la bine si la rau,cand plangeai,cand radeai
-este cea care daca ai suna-o noaptea si i-ai spune sa vina la tine pt ca ti-a murit papagalul ar veni
-este cea care ar imparti cu tine cu sendvis,oricat de foame i-ar fi
-este cea care se poarta ca o sora,care te indruma,care te ajuta,care te face sa revi pe calea cea buna
-este cea care nu te va lasa niciodata pt un baiat,si daca chiar te-ar lasa,isi va da seama ca dupa ce se va despartii de el,tot pe umarul tau va plange
-este cea care imi asculta toate neultumrile/suferintele/problemele adolescentine/iubirile si incearca sa imi dea sfaturi.
-este cea care sta mereu langa mine si ma suporta cand ii povestesc despre Jona,chiar daca poate uneori ar vrea sa-mi povesteasca ea despre un baiat
-este cea pe care o iubesc si pe care o voi iubi mereu.
-este Vivi,care va avea mereu un loc aparte in inima mea si careia,as dori sa ii dedic acesta postare.
ImageHost.org

Un comentariu:

  1. te iuuuuuuuuuubesc>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<


    :*:*:*:*:*:*:**:*:*:*:*

    si tu imi esti cea mai buna prietena>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere