vineri, 18 decembrie 2009

Aceasta postarea este pentru voi,dragele mele prietene.Pentru Cristina,Ana,Teo.
Pentru ca intre noi s-a format o prietenie frumoasa si asta datorita verii.
Pentru ca nu pot mintii,mi-e dor de vara.Mi-e dor de cat de bine era atunci,mi-e dor de Muzeul Satului,de casuta de pe lac,de Herastrau,de voi,de noi,de fumatul cu voi,de acea melodie de la Voltaj[Vara trecuta] si faptu` ca o ascultam mereu.
Mi-e dor de ouale incondeiate,de icoanele pe lemn,de tipul in mov[:x],de caldura,de Irina si de Andreea.
Mi-e dor de atmosfera aceea,cand ieseam din Muzeu si intram in Herastrau si ne asezam pe treptele alea si fumam.Mi-e dor de ziua aia cand am luat tigarile aea oribile Parliament pentru ca nu aveau decat Parliament si Marlboro[si Marlboro nu suportati!].Mi-e dor de Antonio.
Mi-e dor de zilele cand mergeam la Ana si la Teo la desen si profa ma lua drept pictorita.
Vreau din nou vara,din nou tabara,din nou tigari si distractie,din nou lacrimi,din nou chipsuri si sucuri scumpe,vreau din nou legitimatie ca sa pot intra la Muzeu,vreau sa mai ascultam Michael Jackson[They don`t care about us].
Iubesc tot ce tine de acea tabara,va iubesc pe voi,pe Cristina,pe Ana,pe Teo,iubesc vara,iubesc casuta de pe lac,iubesc tigarile si iubesc cele 3 veri pe care le-am petrecut voi.
P.S. Cristina,sper ca iti mai amintesti faza cu boxerii!!! [:))]

Stropi de mare-n parul tau
Urme de buze pe umarul meu
Vara trecuta imi spuneai
Ca sunt valul ce il asteptai.

Dar apoi nori s-au adunat
Si nu stiu de ce toamna mi te-a furat
Vantul doar sopteste acum
Nu mai e nimeni,esti singur pe drum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu