luni, 11 mai 2009

Oh,Doamne!!!:))

Desi am fost avertizata ca nu voi rezista,pentru mine nu a contat.Deci si prin urmare...Incep minunata leapsa cu cele 100 de lucruri despre mine.So..Enjoy! :))
1.Sunt Cola pentru ca Ines mi.a dat aceasta porecla
2.Se presupunea ca ea este Sprite
3.Ines este una dintre cele mai bune prietene ale mele
4.Deci o iubesc
5.Iubesc televizorul
6.Imi place sa cant la chitara
7.Am invatsat sambata sa merg pe skate :>:))
8.Imi place sa fiu singura in casa
9.Sa ma uit la "Haunted Forest"
10.Deci imi plac filmele de groaza
11.Imi place sa mananc dulciuri
12.Desi nu s.ar zice dupa silueta mea perfecta >:)
13.As vrea sa vina My Chemical Romance in Romania
14.Sa ma duc cu tata la concert
15.Sa ne certe mama dupa:))
16.Imi place sa citesc
17.Imi place sa merg la mare
18.Cand eram mica in patutsul meu,fratimiu a zis ca seman cu o foca=))
19.Niciodata nu am avut noroc in dragoste.
20.Niciodata nu sunt multsumita cu ceea ce am.
21.Pentru ca intotdeauna consider ca merit mai mult.
22.Ma cred urata.
23.Deseori sunt optimista.
24.Dar uneori am momente pesimiste :)
25.Imi place sa scriu in jurnal.
26.Pentru ca nu pot avea incredere in nimeni altcineva.
27.Nu.mi place vorba pe la spate.
28.Daca ai ceva de zis,spune in fatsa!
29.Imi iubesc prietenii mai mult decat ma iubesc pe mine.
30.Cred ca prietenii sunt cele mai importante persoane din viatsa mea.
31.Nu sunt intotdeauna ce ar vrea ceilaltsi.
32.Dar incerc sa fiu.
33.Sunt scorpion.
34.Cred ca zodia spune multe despre caracterul unei persoane.
35.As fi in stare sa iubesc daca stiu ca si pe mine ma iubeste cineva.
36.Intotdeauna am impresia ca lumea trece pe langa mine.
37.Si nu ma vede.
38.Am un album Green Day.
39.Si doua My Chemical Romance.
40.Si vreau sa mai imi iau.
41.Imi plac delfinii.
42.Cand eram mai mica am pacalit.o pe mama ca eram bolnava.
43.Si nu mi.am dat seama ca ma va duce la doctor:)).
44.Nu mai rezist.
45.Sunt abia la 45!!!!!!!!!
46.Asa deci...
47.Despre mine...
48.Nu ma consider mica.
49.Imi place cuvantul "nu"
50.Si imi place sa il folosesc.
51.Mi.e frica de doctori.
52.Desi ambii mei parintsi snt doctori.
53.Imi plac cainii.
54.Si pisica lui Tudor,CICO!:X
55.Nu imi place sa tsipe cineva la mine.
56.Sunt foarte timida.
57.Cand sunt cu un baiat nu ma uit neaparat dupa cum arata.
58.Cred ca pentru mine conteaza mai mult cum se comporta.
59.Deci personalitatea.
60.Nu pot sa ies cu un baiat care se poarta ca un idiot.
61.Imi pare rau :D.
62.Ador sa merg la mall.
63.Si sa.mi cumpar haine.
64.Sa merg la munte si sa fie zapada.
65.Niciodata nu imi amintesc de zilele de nastere ale familiei.
66.Si de aceea dau cadoul mai tarziu cu cateva zile:)).
67.Imi plac cartsile de groaza.
68.Imi plac muzeele de pictura.
69.Imi place sa pictez si sa desenez.
70.Imi plac petrecerile.
71.Imi place sa port pantaloni stramtsi.
72.Nu imi plac fustele.
73.Mai ales alea scurte.
74.Deci nu vreau sa ies in evidentsa.
75.Imi place sa mananc cirese.
76.Si capsuni.
77.Si fructe de padure.
78.Imi place ceaiul.
79.Si imi place Cola:X
80.Mi.ar placea sa merg in New York.
81.Am calatorit aproape in toata Europa.
82.Dar mi.ar placea sa merg si in Egipt.
83.Imi doresc sa primesc un caine.
84.Si un mobil nou.
85.Pentru ca al meu s.a stricat.
86.Si nu.l suport.
87.Imi doresc sa nu ploua azi.
88.Mi.as dori sa am o sora.
89.Cu care sa ma intseleg.
90.Nu imi plac copiii mici.
91.Nu imi place sa ma cert cu mama.
92.O iubesc pe Valentina pentru aceasta leapsa.
93.Dar este enervant de lunga.
94.Chiar este!
95.Trebuia sa te ascult,Valentina!
96.Dar eu accept orice provocare.
97.Deci da,mai am putsin.
98.Ma doare mana de la atata scris.
99.Am terminaaat!!!!!!!!!

AM TERMINAT?!nu imi vine sa cred.
Na Valentina,ca am facut si eu fatsa la aceasta leapsa >:).

3 comentarii: