duminică, 10 mai 2009

leapsa :)

SUNT: o fata de treaba

PASTREZ: toate biletselele din ore

MI-AS FI DORIT: sa pot sa fiu oriunde vreau

NU IMI PLAC:fustele scurte

MA TEM: ca prietenii mei sa dispara de pe Pamant

AUD: manele prin masinile bengoase si sukare din Bucuresti

IMI PARE RAU: ca nu pot fi acea persoana perfecta pe care o vrea mama

IMI PLACE: sa fiu singura

NU SUNT: nimic din ceea ce par a fi

DANSEZ: doar knd am dispozitsia necesara

NICIODATA: nu mi.ar placea sa fiu alintata de parintsi

PAR: o fata care se da mare

PLANG: doar cand nu imi iese ceva

NU SUNT INTOTDEAUNA: perfecta

NU IMI PLACE DE MINE: atunci cand mint

SUNT CONFUZA: deseori

AM NEVOIE: de dragostea celorlaltsi

AR TREBUI: sa cant mai mult la pian

VREAU SA DAU: o petrecere cat mai curand

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu