luni, 11 mai 2009

Prieteni

De ce ii iubesc?
Pe Vivi-Pentru ca a stat si m.a sustsinut ieri,cand aveam cea mai mare nevoie de ajutor,pentru ca imi place cum se imbraca,pentru ca pur si simplu o iubesc si nu trebuie sa dau mai multe motive.
Pe Valentina-Pentru ca m.a ajutat la postarile de pe acest blog,pentru ca imi place de ea,pentru ca ma asculta si pentru fiecare moment in care am ras si am intrerupt.o dintr.o discutsie doar ca sa ii spun eu ceva.
Pe Andra-Pentru ca intotdeuna este langa mine,pentru ca ma ajuta,pentru ca de fiecare data cand ne vedem ma imbratsiseaza,pentru ca are un par superb,pentru ca nu mai trebuie sa o impart cu nimeni.
Pe Ingrid-Pentru ca este aproape singura in care pot avea incredere,pentru ca ma ajuta,sustsine,sfatuieste.Pentru ca este de acord cu mine,pentru ca ii place cum ma imbrac,pentru ca imi place muzica pe care o asculta.
Pe Nikita-Pentru ca il ador,pentru ca este fratimiu,pentru ca imi place enorm muzica pe care o asculta,pentru ca ma suna,pentru ca nu sta sa il pup.
Pe Tudor-pentru ca este intotdeauna langa mine,pentru ca pur si simplu e un om foarte draguts[amabil],pentru ca petrecerea de ziua lui a fost cea mai tare [din parcare:))],pentru ca este unul in care pot avea incredere.
Va multsumesc!>:D< MyHotComments.com
MyHotComments

3 comentarii: