duminică, 22 august 2010

Na ca am ajuns si eu in sfarsit in Bucuresti dupa 3 saptamani de excursie cu parintii.Nu a fost deloc un esec total,asa cum am crezut ca va fi,iar ultima zi mi`a ridicat moralu` enorm.
Am fost la Timisoara pentru el si nu regret nicio secunda petrecuta acolo alaturi de el.Intalnirea a fost mai frumoasa decat mi`am imaginat`o,totul radea de o fercire "nemaisimtita" de mult,mult timp,ne`am sarutat repetandu`ne de cateva ori "oau,de cand n`am mai sarutat pe cineva",ne`am soptit acel "te iubesc" frumos si ne`am plimbat noaptea prin parc.In final,ne`am comparat bronzurile pe care le`am capatat peste vara si am vorbit despre una alta,emotiile nelipsind,binenteles.

7 august
Stau in masina,ascultand Vama Vechela la mp3 si ma uit pe geam la ploaia densa.
Azi e ziua lui,iar eu nu sunt acolo pentru el.Binenteles,cu trupul,caci cu gandul ii sunt alaturi zilnic.
Ce siropos.Prea siropos pentru mine.Tudor Chirila m`a influentat.

9 august
Imi inchidea ochii cu o sarutare.Ma saruta cu o delicatete de fluture asa cum facea iarna,cand vantul imi distrugea buzele.Imi atingea corpul usor,fara niciun semn de brutalitate,de parca fiecare particica din corpul meu era arsa de soare.
Vroia sa moara langa mine,sa ne vedem nepotii alergand in jurul bradului impodobit de Craciun.Ma iubea.
Ma iubeste.Il iubesc.

Inchei aici,ma suna Larisa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu