joi, 26 august 2010

Draga Lemon Lima,
Ritmurile melodiei "I didn`t have any summer romance" ma indruma,de acolo din casti,sa`ti scriu.
Mi`e dor de iarna,de zapada pufoasa si rece,de copaci albi,de fulgi maari,de scoala calduta plina de copii bine imbracati,de saruturile de pe calorifer,de obrajii lui rosii,inghetati,cand ajungea la scoala.
Mi`e dor de cat de bine mi`era pe atunci.
Urmeaza clasa a8a.Mi`e frica,asa cum mi`a fost in clasa a4a,cand stiam ce ma va astepta alaturi de peste o duzina de profesori.Acum stiu ca ma asteapta teze,examene,chestii infricosatoare de`a dreptul.
Nu mi`a mai ramas decat sa ma relaxez astea doua saptamani pana incepe scoala,sa rad,sa ascult muzica,sa ma intalnesc cu putinii prieteni care mi`au ramas la suflet,sa mananc inghetata si sa cant Astor Piazolla la pian.
Inchei aici si te las cu bine,promitand ca`ti voi scrie curand.
Cristina

gif animator
Gif animator

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu