vineri, 27 august 2010

Drada Lemon Lima,
Ah,sunt in acea perioada trista si melancolica.Simt nevoia din nou sa`ti scriu.De ce?Cred ca m`am atasat putin de tine,iubita mea.
Telefonul vibreaza non stop,dar eu nu vreau sa raspund,il las sa sune,ce rost are sa raspund? Si asa nu va fi o veste buna,in niciun caz.
Un mesaj.Il sterg,nu`mi pasa,nu mai vreau si mi`a ajuns.Vreau sa uit de tot si sa incep un nou capitol din viata mea.
Vreau sa joc un joc numit "Si daca...?"
Si daca parintii lui nu erau asa?Si daca Vivi nu`i spunea ca il plac?Si daca nu m`as fi indragostit de el?
Nimic din tot ce s`a intamplat nu as fi simtit.As fi avut inima goala,in cautare de noi baieti,as fi ras mai mult,as fi iubit un baiat accesabil.Dar cine putea sa stie atatea despre el la inceput?
M`am maturizat si asta mi`a zis`o si el.Nu mai vreau,vreau sa ma opresc,sa raman un copilas roz,dragut,care adora briosele,care se arde de la soare.
Dar nu,vine cea mai grea clasa existenta,in afara de ultimul an de scoala si ma face sa nu mai fiu un simplu copil.
Las viata in urma si gandesc in viitor.Nu savurez momentul si nu e bine.
M`am hotarat sa raspund la urmatorul apel.
Inchei fetita,ma duc si te las cu bine.
Cristina

gif animator
Gif animator

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu