marți, 22 iunie 2010

Mai bine?

Astazi a plouat.Vremea era ca starea mea de spirit: depresiva.
Dar m`am intalnit cu Viv,pe care nu o mai vazusem de mult si ploaia s`a oprit. Si a fost frumos afara,si chiar am ras. Si ma bucur,totusi,ca am intrat din nou in mult dorita normalitate,cea de mult uitata.
Revenind la problema mea,nu stiu ce sa fac. Sunt confuza si ma enerveaza aceasta asteptare.
Ce pula mea? Stau si astept pana luni un semn de la taicasu?Un semn pe care,binenteles,nu mi`l doresc.Si pana la urma,sa facem un exercitiu de imaginatie:
Ajung in fata lu` taicasu si ii zic :Buna ziua,sunt Cristina! [sau ii zic tot numele?dau mana cu el?zambesc?]
Si taicasu o sa inceapa sa ce? Sa vorbeasca fara oprire despre cum voi lasa un copil pe drumuri?Hai scuteste`ma.
Am primit sfaturi,multe sfaturi,si toate suna cam asa:
Cristina,nu te enerva,fi calma,fi tu insuti,nu tipa,vorbeste cu calm si intelegenta.
Pula. De parca ar fi usor sa`mi pastrez calmu` cand imi vorbeste tipu ala de barbat imbracat in camasa perfect alba si calcata,cu pantaloni negri fara scame si ochelari negri macho. Dadaa,cum sa nu.
Dar,oricum,ziua asta a iesit binisor si ma bucur ca am petrecut`o in acest fel.
[Post scris ascultand Iris-Floare de iris,melodia care am auzit`o pt. prima data in deschidere la concertul Ac/dc]

4 comentarii:

  1. zambeste :>
    o sa fie perfect daca faci asta.
    o sa treaca.
    treceti voi si peste asta >:D<
    take care>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei , ai castigat un premiu ! http://blackpinkkie.blogspot.com/2010/06/premiu.html
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. cam tarziu ai auzit melodia, da` se spune ca "fiecare la timpu` lor"

    RăspundețiȘtergere