luni, 8 februarie 2010

Nu am mai scris de ceva timp desi a fost vacanta.Asta din cauza pedepsei pe care mi`au administrat`o parintii in urma absentelor si notelor.

Zapada iar ne`a acoperit capitala. 8-| m`am saturat pana peste cap de zapada,frig,ninsoare,iarna.
Probabil ca nu ar trebui sa spun asta,din cauza ca sunt copil.Imi vad colegii foarte entuziasmati ca se pot bate cu zapada.Eu insa,nu.Urasc iarna si frigul si hainele groase.Si UGG`urile pe care ma obliga mama sa le port:)).
Vreau sa vina primavara,cu 1 martie,ghiocei si caldura:x. Sa chiulim inteligent in Iorga.Sa ne imbracam mai comod,mai colorat,mai "fashion".
"Nici nu mai stiu cum e sa merg pe asflatul uscat." a zis fratimiu.Sa stiti ca are dreptate,-e printre putinele dati cand ii dau dreptate-.
Ce bine,totusi,ca a venit zapada tocmai cand sa incepem scoala.Pentru ca stiti?S`a anulat inceperea semestrului 2.Si asta este bine.
Si rau.Pentru ca imi este dor de colegi,de prieteni si de Ionut.
Ma gandeam la o incheiere la ceea ce am scris dar cartea "Veronika se hotaraste sa moara" m`a invat ca nu trebuie sa ma justific,ca nu trebuie sa fac nimic pentru ceilalti.In definitiv nu scriu aici pentru ceilalti,scriu doar pentru mine.
Eu sunt cea importanta.

3 comentarii:

  1. Ai citit si tu "Veronika se pregateste sa moara" ? E absolut geniala cartea . :">

    RăspundețiȘtergere
  2. ba!
    daca te mai prind ca ma dai de gol te bat mar.!!!:-w
    si ma supar pe tine
    asa ca tine`ti gura! te rog!
    a ta prietena :*
    sunt dura:))

    RăspundețiȘtergere
  3. suuper. :|

    intr-adevar.
    scrii pentru tine:D

    RăspundețiȘtergere