duminică, 26 iulie 2009

Azi?! Inmormantare.

Azi a fost inmormantarea ta.Te-am vazut dormind,cu acel zambet neincetat de pe fata.Erai calm,relaxat,linistit,visai probabil la intamplarile din viata ta.Am simtit cum imi iau foc ochii knd te-am vazut,am simtit cum lacrimile ii sting,am simtit cum inima mi se face mica si asteapta sa se sparga,zdrobeasca.Am simtit dragostea pe care ti-am purtat-o intotdeauna,am simtit durerea mortii tale,am simtit lumea prabusindu-se in juru` meu,lacrimile mamei,bunicii,fratelui mei,apropiatilor.Am simtit momentul acela,acela,de disperare si numai intrebari :"De ce ai murit?De ce tocmai tu?De ce?" si cum cadeam lipsita de puteri.
Mi-am intiparit in minte ultimul tau minut alaturi de noi,ultima clipa,secunda,ultima data knd te vad.Mi-am amintit de cate ori m-ai luat de la scoala,de la gradinita,de cate ori mi-ai dat sa mananc,de cate ori imi citeai "Bambi" si "101 dalmatieni",cum m-ai invatat sa cant la pian,cum ma alintai.
Te-am condus pe ultimul drum.

Te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu