luni, 28 septembrie 2009

Ambitia

"Ambitia e dupa mine instinctul de a te intrece cu tine.
Pentru unii e o trasatura venita din frustrare.
Pentru altii,din generozitate."
"Puterea care ne face de neinvins.
Pentru ca nu exista infrangere adevarata pentru cel care are un vis."
"Ambitia este o sabie cu 2 taisuri.Recunosti un om ambitios dupa puterea de a infrunta execul."
"Ambitia?Capacitatea de a ne depasi pe noi insine fara limite.Este o calitate!Un om fara ambitie este si va fi un om comun,superficial,un om fara putere."


Am ales sa scriu despre ambitie pentru ca aud de multe ori acesc cuvant in "meseria" mea.
Fara ambitie nu as fi putut ajunge unde am ajuns acum.Nu as fi putut trece de atatea concursuri,auditii,examene,recitaluri etc.
Fara ambitie nu as fi putut trece nici peste castigurile,diplomele,premiile obtinute dar nici peste nereusite.
Daca nu aveam ambitie as fi plans de fiecare data cand am o nereusita,m-as fi descurajat.
Stiti care e treaba nasoala?Ca ai 3,4,5,9 minute pe scena in care trebuie sa fi cel mai bun de acolo si sa iti dai toata silinta.Ca sa nu zici apoi "daca nu greseam acolo" sau "ce as mai canta acum" desi timpul acordat s-a terminat.
Asta e viata mea:pianul.Cu castiguri si esecuri dar trebuie sa o iau ca atare si sa o continui pentru ca asta ma voi face "cand voi fi mare":pianista.


glitter-graphics.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu