joi, 6 august 2009

La multi ani,Valentina!

La multi ani,Valentina mea mica si scumpa si iubita de numai 14 anisori>:D<.

The best day ever.Bereeee >:)[muhaha vba ta;))]doamneee.si intrecerea,si Nicu:)),si tatal tau cu Marlboro:-s,si inghetata,pizza,nestea cu lamaie si piersici,cola.


Ah,vaaai,creepy school:)).Frateee,nu e tare scoala noaptea?>:)Cu holurile alea negre si intunecate,cu chicotele tale,si suflarea aceea grea de la prea mult alergat,muzica bodyguardului[am scris bine?:))],punga aia de la mega image :)).Si Nicu cum aparea de dupa colt ca o umbra maaaare si neagra:)).Si tipeteeele.Si fulgerul,si tunetele,si sperietura,si ploaia:-s.


Si cum am ajuns inapoi la restaurant de parca facusem dus:)).


Si faza tare cu Catalina,Nicu si scaunu:)).Si la sfarsit cik Catalina ne pupa nush ce:))si knd sa il pupe pe Nicu face "pe tine nu te pup.lasa ca nu uit eu ce mi.ai fakt" =)).


Hai frateee...chiar the best day ever.Genial:X.


Va iubesc:).Te iubesc,Valentina.


Na postare in cinstea ta."Sa ne traiesti 100 de ani" =))=))=))

2 comentarii: