marți, 11 august 2009

dialog 1

baiatel1: tu esti fata sau baiat?
coraline: e....fata da!
cola: : ) )
coraline: sora...mea !
baiatel2: aha...
(oare ce faceam eu cu coraline in acel moment?:)) invatam sa mergem pe bicicleta)
baietel1:macar tu sti sa mergi pe bicicleta?
coraline:da..! stiu...
baietel1: imi dai si mie bicicleta?
cola: nu..nu: ) )
coraline: da...sigur ia-o
(in timp ce baietelul se plimba,noi ne uitam una la alta ca proastele.baietelul s`a intors,ne-a dat bicicleta iar noi ne-am continuat misiunea.)
cola:hai,hai sa mai incerc.
coraline:hai te tin de sa si te imping.o sa reusesti pana la urma.

dialog 2

cola:ma duc sa-mi iau niste paine prajita cu phildelphia.
coraline:ok.
(dupa cateva minute m.am intors si m.am oprit din uns painea cu philadelphia si i-am spus: )
cola:aaa...sa nu razi de mine daca...sti...eu nu vreau sa razi de mine ca o sa-mi pun ceva pe paine.
coraline:aaa...bine?!
(vin eu dupa cateva secunde cu o sticluta in mana.ce era in sticluta?condimente pt pui!!:)) )
coraline:da si mie!
cola:nuuu!!mi-e foame.
(Dar mi-a luat fara sa spun ceva.)
coraline:mai ce gustos e!!!nebuuuuno!;))
cola:mmmmmmmmmmmmmmmm...
coraline:mai vreau.mai luam!?
(Si in clipa aia a sunat mama ei sa o ajutam cu plasele.Deci s.a terminat cea mai gustoasa mancare din viata mea: ) )

2 comentarii: