vineri, 7 mai 2010

Hei hei. E frustrant. Tipa la mine,vorbeste`mi urat,injura`ma,pedepseste`ma atunci cand gresesc,numai spune "E ok." Ma enerveaza bunatatea ta. Fi rau,in lumea asta nu poti fi bun. Ce`i cu tine?! Esti un inger? Nu esti real.Nu este posibil. Esti ceva ciudat. Esti "ceresc". Te rog,fi adevarat. Nu ma fa sa sufar,trezindu`ma din acest vis si observand ca nu existi. Existi,nu? Spune`mi ca existi.
Te rog,tipa. Spune "Nu." Nu mai fi asa perfect. Esti mult prea mult pentru mine. Esti mai mult decat mi`as fi putut imagina vreodata ca voi primi.
Sunt eu atat de buna incat sa te merit,incat sa am dreptul sa te am,sa`mi aparti? Imposibil. Ceva nu este in regula. Sunt prea rea,prea orgolioasa si prea geloasa ca sa stai cu una ca mine.
Nu, te rog. Traieste`ti viata fara mine. Te distrug. Sunt un nimeni. Tu esti totul.
Pentru mine.

5 comentarii:

  1. nu distrugi nimic >:D<

    iubind, nu distrugi nimic.
    cand se termina atunci incepe adevarata demolare. :|

    >:D< take care.

    RăspundețiȘtergere
  2. ah, tu primesti prea mult, eu primesc prea putin:|
    mai bine profita de ocazia asta si pretuieste-i perfectiunea! o sa regreti daca faci ceva gresit.

    RăspundețiȘtergere
  3. gandeste-te ca daca ar fi indiferent si daca ar fi nesimtit, te-ar durea mult prea mult. Acum asta e, stiu cum e... asa e firea omeneasca: niciodata nu se multumeste cu ce are. Cand ai un lucru prea bun, ti se pare prea bun si cand ai un lucru prost, plangi ca de ce ai un lucru prost.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu e vorba ca nu ma multumesc cu ce am, ba din contra. as multumi lui Dumnezeu inzecit. Chestia e ca eu il stric si ca asta ma doare. Nu vreau.

    RăspundețiȘtergere